- Начало
- Мобилен сервиз гуми
- Смяна на гуми
- Хотел за гуми
- Полезно
- Контакти
Стандартната гума се състои от няколко части, като например слоеве на каросерията, стоманени колани и пакет от перли. След като машината за изграждане на гуми сглоби тези компоненти, грубите размери и форма на гумата започват да се оформят. В този момент обаче различните парчета са само хванати свободно и гумата по същество е просто гладка гума.
Моделите на протектора, които придават сцепление на гумата, се добавят, като се прекара през машина за втвърдяване. Подобна по функция на вафлена ютия, машината за втвърдяване формира моделите на сцепление и маркировката върху гума. Топлината, която генерира този процес, също служи за сливане на различните компоненти на гумата. Това е това, което е известно като вулканизиране. Този процес е последван от няколко довършителни процедури. След като гумата е преминала през редица стандартни проверки, производственият процес е завършен.
На стандартната гума има много различни маркировки. Например, ако на страничната стена се появи символ „P“, това означава, че гумата е произведена за използване на пътническо превозно средство. Други често срещани обозначения са „LT“, което означава лек камион, и „T“, което означава временна гума. Ако погледнете вашата гума, ще видите и различните класове, които една гума е присвоена като част от системата за унифициране на качеството на гумите. Други маркировки върху вашите гуми ще показват ширината на гумата, типа на гумата, пропорцията, диаметъра на джантата и типа на конструкцията. Маркировките за описание на услугата за гуми показват няколко неща. Първо, максималната номинална товароносимост на гумата се обозначава с число - по-голямото число означава по-голямо товароносимост. Другото описание на услугата е скорост. До номера на номиналния товар ще намерите буква, която символизира най-високата разрешена скорост за дадена гума.